Таїрова Ольга Миколаївна
Дата народження: 17.03.1976р.
Освіта: вища.
У 1998 році закінчила Кам’янець- Подільський державний педагогічний університет за спеціальністю початкове навчання і біологія.
Посада: вчитель біології
Місце роботи: Слобідкорахнівська ЗОШ І-ІІ ступенів.
Стаж роботи: 18 років .
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії.
Курси підвищення кваліфікації пройшла у 2012 році.
Освіта: вища.
У 1998 році закінчила Кам’янець- Подільський державний педагогічний університет за спеціальністю початкове навчання і біологія.
Посада: вчитель біології
Місце роботи: Слобідкорахнівська ЗОШ І-ІІ ступенів.
Стаж роботи: 18 років .
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії.
Курси підвищення кваліфікації пройшла у 2012 році.
nПедагогічне кредо:
Без мети немає діяльності,
Без зацікавлення немає мети,
А без діяльності немає життя .
Життєвий принцип "Стався до інших так, як би ти хотів, щоб ставилися до тебе "
Без мети немає діяльності,
Без зацікавлення немає мети,
А без діяльності немає життя .
Життєвий принцип "Стався до інших так, як би ти хотів, щоб ставилися до тебе "
Я – педагог і особистість
Щоб бути чудовим педагогом, треба любити те, що викладаєш, і
тих, кому викладаєш
В.О. Ключевський
Найголовнішим
рішенням у моєму житті був вибір професії. Я зробила його: стала педагогом за
покликом серця. Вісімнадцять років тому я ще не знала, що попереду мене очікує
життя, сповнене хвилюваннями й радощами, безсонням і перемогами, сумнівами та
величезною закоханістю у свою справу, щастям постійного руху вперед до нових
творчих вершин. Керуючись принципом – полюби дитину такою, якою вона є і,
водночас, допоможи їй стати кращою, - своє завдання, як учителя, вбачаю у
створенні умов для розкриття та розвитку активної творчої особистості школяра.
Працюючи в
школі, я весь час у пошуку прийомів та методів навчання, що допомагають учневі
не тільки успішно вивчати біологію, але й відкривати свої здібності, досягати
поставленої мети, зміцнювати віру в себе. Я не тільки віддаю свої знання,
зрозуміло пояснюю, проводжу цікаві уроки, я – режисер, оскільки починаю кожен
день з нової вистави. Урок – спектакль, де школярі – не глядачі, а головні
дійові особи, від яких я отримую зворотну віддачу, бо ж ніщо так не радує, як
їх успіхи та досягнення.
Запорукою успіху вважаю творчий підхід і
високе почуття обов'язку, а основою своєї роботи – аксіому: учень – факел, який
треба запалити. Тож для мене вчитель – це не професія, це стан душі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий